My Photo
Name:
Location: Indiana, United States

"Поезията, истинската, висша Поезия, е жив и тайнствен мост между невидимото и видимото, по който преминава духът. Тя е Път към онази реалност и онзи мистичен език, които са източник на вечното и екстаза."

Thursday, February 25, 2010

Ден в синьо...

Щастлива съм с теб, щастлива – до вик и полуда!
Онези безмълвия са само в черупка от сън.
Да бродим из нощите, в пясък горещ да се любим,
и боси в града да потънем във нашия дом.
Пред нас се разтваря безкрайният празник, любими.
Най-сетне те срещнах.
Най-сетне достигнах брега.
Стопли ме в прегръдка.
Укрий ме в най-тъмното синьо,
а в твоите вени ще влея небесна нега.
Ти влезе в света ми - пречистен от нежност и обич.
Докосвай ме с устни, прелей от лазура във мен.
Какъв океан, какво ти море - щом е огън.
Изгря в календара най-синият в синьото ден.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home