My Photo
Name:
Location: Indiana, United States

"Поезията, истинската, висша Поезия, е жив и тайнствен мост между невидимото и видимото, по който преминава духът. Тя е Път към онази реалност и онзи мистичен език, които са източник на вечното и екстаза."

Tuesday, February 16, 2010

Разчупи тишината!

Престани да мълчиш.
Разчупи тишината със взлом.

Разпраши я с юмруци, с ритници. По мъжки.
Приюти ме веднъж. Обичта ми дарувай със дом.
Ако знаеш що стори, ще застанеш на клада самичък.
Ти раздипли над мен светлината на девет звезди.
И разжари в кръвта ми огньове на девет огнища.
Вдигна храм, който срина. И в сърцето ми нов съгради.
Следвам Бог.
Следвам Теб.
Но, къде съм в тълпата от нищи?...

Раздроби този камък...
Направи го на пепел. На сол.
Не разбра ли, че Ти си? Животът ми целия - твой е.
Ще те следвам до край, до последния залезен склон.
Разкърти тишината. Остави любовта да говори.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home