My Photo
Name:
Location: Indiana, United States

"Поезията, истинската, висша Поезия, е жив и тайнствен мост между невидимото и видимото, по който преминава духът. Тя е Път към онази реалност и онзи мистичен език, които са източник на вечното и екстаза."

Saturday, April 14, 2007

ВЕЧНАТА


Горчи ми от гранясали приятелства.
Боли ме от несбъднати любови.
В очакване на неродено щастие,
задъхах се все вятъра да гоня.

Прегърби ме хомотът на съпружество...
Изчерпано.Инфарктно и инсултно...
И бягството ми в дълги, цветни сънища,
изглежда ми спасително-комфортно.

От шумните тълпи с “добри” приятели,
един до мене, даже, не остана.
От многото и верни обожатели,
любовна треска тъй и не прихванах...

През лабиринта сложен от премеждия,
в живота си, назад, поглеждам нямо...
Оттам със обич нежно ме поглежда,
единственият, светъл лик - на мама...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home