My Photo
Name:
Location: Indiana, United States

"Поезията, истинската, висша Поезия, е жив и тайнствен мост между невидимото и видимото, по който преминава духът. Тя е Път към онази реалност и онзи мистичен език, които са източник на вечното и екстаза."

Saturday, October 16, 2010

Равновесие

Какво отдаде? Ясно е, че взе.
Животът е живот - във равновесие.
Натрупваш.
Става връх.
Върхът расте.
И в някой миг - лавина го отнася...
Раздавай щедро с точица любов.
Такъв подарък отдалеч се вижда.
Към своя дар вплети и благослов.
Така дадеш ли - получаваш трижди...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Нали и аз кат другите,
реших да бъда днес.
На любовта да дам
какво съм взела
Туй що никой не ми даде-
Живот, и светлина, топлина,
вяра ,, бъдеще, зора.
Тя сигурно напред ме води,
тя даде ми крила.
Направи ме да търся, да зова.
Без нея вече аз не мога
друга съм, обичаща жена.
И сигурна , и влюбена
но най-вече обичана.

10/16/2010 11:32 PM  

Post a Comment

<< Home