My Photo
Name:
Location: Indiana, United States

"Поезията, истинската, висша Поезия, е жив и тайнствен мост между невидимото и видимото, по който преминава духът. Тя е Път към онази реалност и онзи мистичен език, които са източник на вечното и екстаза."

Sunday, September 19, 2010

Прекрачване

Защо ли се препъвахте във стъпките ми?
Надничахте към мен без капка свян.
Познах ви иззад ъгъла приклекнали...
Какво очаквате от мен - ДА СЪМ?
Във магазина, в парка - иззад ствола,
къде ли още не... ви разпознах,
да търсите телето си под вола...
А, нисичкото буди само смях.
Не съм от Холивуд и с Грами,
човек съм - следвал труден път.
Вървете си, идете си със здраве.
Биноклите свалете, че тежат...

В житейските си роли съм изящна -
любима,
нежна майка
и жена.
Това ми стига, за да ви прекрача...
Разбрахте ли: живота си крася с душа.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home