My Photo
Name:
Location: Indiana, United States

"Поезията, истинската, висша Поезия, е жив и тайнствен мост между невидимото и видимото, по който преминава духът. Тя е Път към онази реалност и онзи мистичен език, които са източник на вечното и екстаза."

Sunday, January 23, 2011

Любовта в мен

Има дни, във които съм влюбена.
В други дни съм заслушана мъдрост.
После искам в покой да се губя.
В други - тръпна, взривена от радост.

Има дни, във които долавам -
тахикардно как стене животът.
Да усетя в размаха успявам,
ако в птица едрее сълзата...

Има дни, във които прекрачвам
древни прагове с мирис на лято.
В други дни се заглеждам във здрача
със очите на друга планета.

Има дни, във които съм буря.
В други - ставам на кълна въздишка.
Но през всичките дни съм онази,
прекосила света - да обича.

2 Comments:

Blogger nana said...

Да обичам мога
и малко и много.
Малко може да бъде
любов към един
но в нея да види
света своя лик.
Много може да има
любов за живот
като в нея прозира
обич единствена.

1/23/2011 5:30 AM  
Blogger Людмила Билярска said...

Красив стих!
Благодаря ти за него,pipi!
щастие ти пожелавам!

1/23/2011 9:20 AM  

Post a Comment

<< Home