My Photo
Name:
Location: Indiana, United States

"Поезията, истинската, висша Поезия, е жив и тайнствен мост между невидимото и видимото, по който преминава духът. Тя е Път към онази реалност и онзи мистичен език, които са източник на вечното и екстаза."

Sunday, January 23, 2011

Подслони сърцето

На Б.

По дяволите всичките измислени
любови, недорасли за Любов.
За мене ти остана само истински.
По много сложен начин го разбрах...
И твоя е вината. И на двама ни.
Не стъкми за сърцето ми подслон
Когато мръзна, беше непогалено.
Залута се, останало без дом.
Навярно знаеш как да му отвориш?
Навярно можеш да го приютиш?
То оцеля, за да е само твое.
Стопли го. Съживи го с нежен взрив...

1 Comments:

Blogger nana said...

Отдавна съм отворила,
отдавна то е вътре.
Загърнала съм топло
със аромат на цвете.
Погалила ,и нежно приютила
сърце до моето-
и знаеш че е истинско.
Живей със мен-и пий от мен.
Докрай бъди във топлото.
Да няма зима , а летен ден,
на любовта ний дом да сторим.

1/23/2011 5:37 AM  

Post a Comment

<< Home