My Photo
Name:
Location: Indiana, United States

"Поезията, истинската, висша Поезия, е жив и тайнствен мост между невидимото и видимото, по който преминава духът. Тя е Път към онази реалност и онзи мистичен език, които са източник на вечното и екстаза."

Friday, January 07, 2011

Вземи ме в длани

Как обожавам тази неподправеност -
без грам лъжа, без суета и фалш.
Не ми остави дъх да питам: Ти ли си?
Защото лесно в теб Мъжа познах.

Преградите са другиму измислица.
И помежду ни всичко е на длан.
Харесва ми, че толкова си истински.
Отворих ти. И влезе в моя храм...

Красиво е пред нас. И светло-есенно.
Небето слиза в твоите очи.
Във моите - прелива цвят на кестен.
Вземи ме в длани. Нека помълчим.

1 Comments:

Blogger nana said...

За утрото не се тревожа
то идва винаги с усмивка.
Когато го погледна -виждам теб.
Тъгата ми изчезва ,стопляш ме.
Деня си дала съм на мислите
които теб оглеждат в мен.
През цветове те търся викам.
Щом зърна те утихвам и се притискам.Обичам , и това е всичко.

1/07/2011 10:47 PM  

Post a Comment

<< Home