My Photo
Name:
Location: Indiana, United States

"Поезията, истинската, висша Поезия, е жив и тайнствен мост между невидимото и видимото, по който преминава духът. Тя е Път към онази реалност и онзи мистичен език, които са източник на вечното и екстаза."

Monday, July 06, 2009

Аз и дъжда

Обичам да скитам сама със дъжда,
когато светът е притичал -
под стряха, чадър
или просто така –
през мокър прозорец наднича.
Тогава съм волна и припвам без страх,
разтворила пръстчета в полет...
Светът се спотайва, а ние с дъжда
си знаем и без да говорим...
Разперва над мен шумолящ целофан.
По него се стича небето.
Оголва се тъжно-опушен таван -
опразнен и леко преметен...

Признавам - понякога аз се гневя:
Намокри ми, виж, панталона!
Обичам го дяволски даже така.
Задава се пак. Ще отворя...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home