My Photo
Name:
Location: Indiana, United States

"Поезията, истинската, висша Поезия, е жив и тайнствен мост между невидимото и видимото, по който преминава духът. Тя е Път към онази реалност и онзи мистичен език, които са източник на вечното и екстаза."

Tuesday, November 18, 2008

Обич

Само ти, сине, знаеш щом прошепна “отивам”...
че през огън минавам, ако трябва да стигна до там.
Със тревога ме чакаш. Само ти не заспиваш.
Твойта обич е нежна. Мойта обич към теб е пожар.

По гласа ми усещаш, ако облак дъждовен е минал.
По лицето долавяш всяка сянка на болка и скръб.
Знаеш моите тайни. Аз от теб и не искам да крия.
Ти обичаш ме силно. Мойта обич към теб е до смърт.

И когато усетиш странно-нежно подръпване...
Някой ден. След години. Не потрепвай от страх и от студ.
Аз ще бъда до тебе. Любовта ми към теб ще е жива.
Ще е тайният знак,че закрилям те даже без плът.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home