My Photo
Name:
Location: Indiana, United States

"Поезията, истинската, висша Поезия, е жив и тайнствен мост между невидимото и видимото, по който преминава духът. Тя е Път към онази реалност и онзи мистичен език, които са източник на вечното и екстаза."

Friday, August 06, 2010

Такава съм

Харесваш ми - изричам го без свян.
Но не това е... трябва още нещо...
Напомня ми играта - тук и там...
А точно тя завършва нечовешки.
Ловци сте по природа. И така -
това пък предполага вече жертва.
За да пристигнеш при една жена,
не я оглеждай никога през мерник...
Свободна съм, стихийна съм и да -
не ставам за заключени пространства.
Със бурята съм буря, затова
не се помествам никога във рамка.

Жена, сърна, момиче и дете -
душата ми свободна ще се рейне,
все някой ден над степното море...
Такава съм.
А другото е време...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home