My Photo
Name:
Location: Indiana, United States

"Поезията, истинската, висша Поезия, е жив и тайнствен мост между невидимото и видимото, по който преминава духът. Тя е Път към онази реалност и онзи мистичен език, които са източник на вечното и екстаза."

Sunday, April 25, 2010

Благослова на Природата...

Усещам те дори и по зеницата.
Рисувам те.
Понякога - ти мен...
И съм щастлива в твоята обител,
където само двете се четем.
Долавяш всичко в крехката ми същност.
Аз, дребната нищожната пред теб -
глава навеждам, за да ме поръсиш...
Един неописуем Водосвет.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Възхитена съм от твоите стихове, Люси! Те носят толкова много послания,които блестят като бисерчета! Докосваш се до всичко и на всичко придаваш душа.Стиховете ти влизат и в ума, и в сърцето,дават ти желание да живееш и очи да видиш красотата дори в едно малко стъбълце тревичка. Любовта ти в стиховете превзема и човек обиква не само стиховете ти , но и теб. Много си ми скъпа , далечна открита в пространството, приятелко!

10/23/2010 11:13 PM  

Post a Comment

<< Home