My Photo
Name:
Location: Indiana, United States

"Поезията, истинската, висша Поезия, е жив и тайнствен мост между невидимото и видимото, по който преминава духът. Тя е Път към онази реалност и онзи мистичен език, които са източник на вечното и екстаза."

Monday, July 06, 2009

Отпий от елексира

И как успя така да украси?
Посреща ни уют разпръснат стилно.
На земен фон е ръснала бои.
Различни.
Но зеленото – обилно.
Опитала да стъкми всеки кът..
Ах, времето не стигнало за всичко -
прекършени дървета с мъртва плът...
Подават се и купчини от съчки.
И с тях е интересно.
Няма спор.
Естественото никога не губи.
Тъмнеещият дънер пак е дом,
но не за птици, а за мъх и гъби.
Дърво-близнак останало само.
На мястото на скършеното – гледай...
Оформено е сякаш със длето -
коритце за душици ожаднели.

Разпускайте - поднася ни мига...
Опитайте от нежното-зелено...
В Природата със елексир в ръка...
Отпиваме... забравили за времето.

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Не обичам стихове и никога не съм прочитал нещо до края ( с изключение на класиците - Дебелянов , Яворов...) А тези стихове ме грабнаха .. Не знам с какво. Знам само че много са ми липсвали. Да си жива и здрава. Поздрав от Америка>

7/12/2009 12:14 AM  
Blogger Людмила Билярска said...

Благодаря ти, Стояне! Трогната съм от думите ти! Ще запазя завинаги искрицата, която заблестя в душата ми от радост и благодарност!
Да си жив и здрав!
Приеми моите сърдечни поздрави!
Людмила

7/12/2009 10:54 AM  

Post a Comment

<< Home