My Photo
Name:
Location: Indiana, United States

"Поезията, истинската, висша Поезия, е жив и тайнствен мост между невидимото и видимото, по който преминава духът. Тя е Път към онази реалност и онзи мистичен език, които са източник на вечното и екстаза."

Wednesday, June 17, 2009

На петата крачка...

Остана малко... Близо е реката.
Във тази част е тихо езеро.
Не ме изпускай.
Дръж ме за ръката.
О, силен си... Хвани ме с лекота.
Красиви са червените звездички.
Отскоро разлюляха стъбълца.
Сега насам...
По стръмната пътечка.
Задъха ме, забързано момче.
Почакай, виж лалето... от копитце.
Сърните са били на водопой.
А крачките оттук са точно трийсет.
Не ми ли вярваш? Е, тогава брой...
Очи затварям. Искам да ме водиш.
На пет... хитруваш...
Чувствам твоя дъх...
Под нас земята топло се разтвори...
Небето полетя надолу с вик...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home