My Photo
Name:
Location: Indiana, United States

"Поезията, истинската, висша Поезия, е жив и тайнствен мост между невидимото и видимото, по който преминава духът. Тя е Път към онази реалност и онзи мистичен език, които са източник на вечното и екстаза."

Monday, May 11, 2009

И още нещо...

Гласа ти чух...
Разсъмва се, Любов.
Ще чакам на уреченото място...
Облякла съм любимия ти цвят.
Морето следвам...
Утрото е ясно.
Навярно ще разтвориш пак ръце,
като дете във тях да се изгубя.
Немирния ми кичур ще допреш.
А миглите ти нежно ще целуна.
Нали познаваш тази странност в мен -
да ти докосвам миглите със устни?
Като колибри във разлистен ден
с нектар от цветове ще те поръся...
Недей издава малкия ни рай.
Дори и на приятели не казвай.
Не ти ли липсвах тези дни? Признай.
А, аз ще ти прошепна нещо важно:
Че си изпълнил целия ми свят!
Че твоят дъх във моя се оттича...
Че те усещам...
Че без теб е АД!
И още нещо: Лудо те обичам!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home