My Photo
Name:
Location: Indiana, United States

"Поезията, истинската, висша Поезия, е жив и тайнствен мост между невидимото и видимото, по който преминава духът. Тя е Път към онази реалност и онзи мистичен език, които са източник на вечното и екстаза."

Sunday, July 05, 2009

Благословен ден - 20

И беше най-светлият ден.
Най-слънчев, в най-цветната есен...
Изтръпнах от радост. Узнах,
че днеска със теб ще се срещнем...

Часовникът бодна стрелки
в мига отреден да изплачеш.
Макар упоена, дочух –
Синът ми е тук. И ме чака.

От първия допир усетих –
решителност блика от тебе.
Юмручета стиснати в знак –
Повярвай ми. Силен съм, мамо.

Аз знам, че така е. Аз знам.
Ще търсиш и няма да спираш.
Нали си частица от мен.
Наясно съм. Не, че разбирам.

За мен е най-светлият ден,
Най-приказен в цветната есен....
Юмручета. Поглед вглъбен.
И гълъбче кацнало с песен...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home