My Photo
Name:
Location: Indiana, United States

"Поезията, истинската, висша Поезия, е жив и тайнствен мост между невидимото и видимото, по който преминава духът. Тя е Път към онази реалност и онзи мистичен език, които са източник на вечното и екстаза."

Sunday, February 05, 2012

Винаги те чувам...

Обичам те – изписваш със перце
по пясъка. И аз долавям, скъпи.
Не искаш никой да го прочете -
една вълна с дланта си го захлупва.

Мъчително потегляш от брега
и молиш хоризонта да ми каже...
Отбиваш се в крайбрежното бистро
и дълго гледаш чайките по плажа.

Като листа подгонени от бриз
се пръсват равномерно. После стават
на купче сняг. Подреждат се във низ.
Пронизани от студ се разпиляват.

А аз усещам. Чувствам те и знам
какво ми казваш. Всичко в мен ликува.
Обичам те! - Като врабче от длан
от мен потегля и със вик празнува.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home