My Photo
Name:
Location: Indiana, United States

"Поезията, истинската, висша Поезия, е жив и тайнствен мост между невидимото и видимото, по който преминава духът. Тя е Път към онази реалност и онзи мистичен език, които са източник на вечното и екстаза."

Sunday, July 05, 2009

Ще бъда там...

Ще те докосвам с бриза нежен…
Ще бъда шепот тих в тревата.
До птиците ще се подреждам.
Ще видиш птица непозната...

С цвета на роза ще се слея.
На силен дъб ще бъда клонка.
Звездите първи щом изгреят
ще съм до тях звездичка малка...

Ще ме усетиш в синя вечер.
По лунен лъч ще слизам тихо.
Отбрулен лист ще бъда есен.
Като снежинка ще долитам.

На Океана ще съм в прилив.
На бурята ще бъда в ехо...
Когато уморен заспиваш,
в съня ти ще прииждам леко.

Ще съм омара в лятна утрин.
По залез - облаче в позлата.
Не ме търси във образ прежен...
С природата ще бъда слята...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home