My Photo
Name:
Location: Indiana, United States

"Поезията, истинската, висша Поезия, е жив и тайнствен мост между невидимото и видимото, по който преминава духът. Тя е Път към онази реалност и онзи мистичен език, които са източник на вечното и екстаза."

Sunday, July 05, 2009

Зад кулисите...

А зад кулисите раздават и шамари.
И след шамара - идва твоят ред.
Очакват да ме видят лъчезарна.
Сърцето ми в аритмия. През пет...

А зад кулисите прошепват: Пей, момиче.
На сцена ли си, просто си артист.
Понечвам да отвърна, че обичам...
Не се разсейвай - ми отвръщат. Плийз...

А зад кулисите им казвам, че се влюбих.
Обикнах силно главния актьор...
Помахаха ми с пръст. Излезе грубо.
Но ролята потече. Без суфльор.

А зад кулисите се сринах. И се моля...
Очаквам да ми каже. За да знам...
А той отвръща: Ще усетиш в роля...
А аз съм истинска. И тук. И там.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home