My Photo
Name:
Location: Indiana, United States

"Поезията, истинската, висша Поезия, е жив и тайнствен мост между невидимото и видимото, по който преминава духът. Тя е Път към онази реалност и онзи мистичен език, които са източник на вечното и екстаза."

Monday, September 05, 2011

С нежността на бриза

В което и пристанище да спреш -
търси ме, ще съм нейде из тълпата.
Ще те очаквам и ще ме съзреш
по роклята потрепнала от вятъра.
Намериш ли ме, тихо приближи.
Докосвай ме по-леко и от бриза
със дъх, със поглед, с шепот и с очи.
Напуканите устни ще са близо...
Издайническа капка кръв по тях,
ще ти подскаже колко път изминах,
до теб да стигна, мой прекрасен грях.
С най-нежната целувка превържи я...

2 Comments:

Blogger who I used to be said...

Пишете чудесни неща! Поздравления! :)

9/06/2011 6:11 AM  
Blogger Людмила Билярска said...

Благодаря Ви за хубавите думи! Поздрави! :)

9/11/2011 8:49 PM  

Post a Comment

<< Home