My Photo
Name:
Location: Indiana, United States

"Поезията, истинската, висша Поезия, е жив и тайнствен мост между невидимото и видимото, по който преминава духът. Тя е Път към онази реалност и онзи мистичен език, които са източник на вечното и екстаза."

Sunday, July 05, 2009

Просто - аз

Аз съм тази, която повдига сутрин пердетата
и подканя лъчите да влязат.
Аз съм тази, която разстила уюта.
И поставя на масата ваза.

Да, аз съм тази, която преглътнала болката
слага нежно на вашта компреси…
И покрива ви тихо, когато уморени,
на дивана, заспите със дрехи.

Аз съм същата, която полива грижовно
във саксиите цветни тревички.
И чиито очи безсловесно ви казват:
точно аз, точно аз ви обичам.

Аз съм. Аз съм, която прелива живот
на букета от празнични рози.
После същата тази, уморена във мрака
ще въздъхне над стих. Не над проза.

И съм същата, която изпраща ви сутрин.
И с тревога във пътя ви мисли.
За която, понякога казват -
тя остави недописани листи.


0 Comments:

Post a Comment

<< Home